سئو فروشگاه اینترنتی

سئو فروشگاه اینترنتی میتواند، میزان فروش وب سایت شما را افزایش دهد و در نتیجه درآمدتان از کسب و کار آنلاین تان بیشتر شود،به همین دلیل، باید به این مسئله توجه ویژه ای نمود.شما می توانید سئو سایت فروشگاهی خود را با خیال راحت به تیم ما بسپارید.

اهمیت تحقیق کلمه کلیدی در پروژه سئو فروشگاه اینترنتی

قبل از اینکه سئو کردن سایت فروشگاهی را شروع کنید، باید تحقیق کلمه کلیدی انجام دهید.باید مطمئن شوید که کاربران شما، چه عبارتی را جستجو می کنند تا به محصولات شما دست پیدا کنند.

تحقیق کلمه کلیدی در سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها متفاوت است.چون در این سایت ها،الویت با فروش محصولات می باشد،نه افزایش ورودی و بازدیدکننده.

وقتی سرچ کنسول بعضی از سایت های فروشگاهی را چک می کنم،میبینم در بعضی از کلمات رتبه های خوبی دارند و ورودی زیادی میگیرند اما فروش ندارند.چرا؟چون روی کلمات درستی که فروش اتفاق می افتد،سئو نکردند.

الویت در سئو سایت های فروشگاهی،به ترتیب اهمیت،دسته بندی(category)، محصول(product) و مقاله می باشد.

مثلاً فرض کنید ما یک سایت فروش آنلاین لباس ورزشی داریم.الویت سئو باید به ترتیب، شلوار ورزشی آدیداس (دسته بندی)، شلوار ورزشی آدیداس سه خط (محصول) ، مناسب ترین شلوار ورزشی برای پیاده روی (مقاله) باشد.

در بعضی موارد که محصول طرفدار بیشتری دارد،الویت با سئو محصول می باشد.برای مثال ما یک سایت فروشگاه موبایل داریم،الویت باید به ترتیب،موبایل iphone 13 pro max (محصول)، موبایل آیفون (دسته بندی)، بهترین موبایل های ضبط ویدئو (مقاله) باشد.

تحقیق کلمه کلیدی سایت های فروشگاهی یکی از مهمترین کارها می باشد که نیاز به دانش و تجربه فراوان دارد.شما می توانید با خیال راحت از مشاور سئو میلاد اکبری کمک بگیرید.

تحقیق کلمه کلیدی

تحلیل رقبا

یکی دیگر از مهمترین عوامل سئو فروشگاه اینترنتی، تحلیل رقبا است.تا وقتی رقیب های اصلی خود را آنالیز و تحلیل نکنید نمی توانید از آنها پیشی بگیرد و به رتبه اول گوگل برسید.

در تحلیل رقبا باید، موارد بسیاری مثل سئو محتوا، لینک سازی داخلی، تعداد بک لینک دریافتی و … سایت های رقبا را تحلیل و آنالیز کنید تا برای پیش افتادن از آنها برنامه ریزی درستی انجام دهید.

مشخص کردن و رفع مشکلات سایت فروشگاهی

امروزه خطاهای سایت ها، تاثیر بسیار زیادی روی سئو دارند،اما متاسفانه خیلی از سئوکاران بی تفاوت از کنار این خطاها عبور می کنند.این در حالی است که رقیب های بزرگ، بشدت به این مسائل توجه ویژه ای می کنند و اگر ما خطاهای سایت را برطرف نکنیم، قطعاً رتبه های پایین تری نسب به رقبا دریافت می کنیم.

چطوری صفحات دسته بندی (category) سایت فروشگاهی را سئو کنیم؟

باید محصولات زیادی را در هر دسته بندی منتشر کنید.هر محصول بعنوان یک محتوا در نظر گرفته می شود.پس هر چه تعداد محصولات بیشتر شود،قدرت دسته بندی افزایش می یابد.

همچنین شما می توانید،یک متن حداقل 600 کلمه ای را بعنوان محتوا در صفحه دسته بندی منتشر کنید.سعی کنید این متن را پایین محصولات قرار دهید،چون قصد نداریم کاربر آن متن را بخواند.هدف این است که فقط گوگل آن را ببیند.

علاوه بر این،تعداد بالای محصولات،باعث می شود که کاربر بیشتر در سایت شما بماند و محصولات را چک و با هم مقایسه کند.پس نرخ خروج (bounce rate) کاهش و درگیری مخاطب با سایت شما افزایش می یابد.

کاربرد تگ در سایت های فروشگاهی

فرض کنید یک سایت فروش آنلاین کتونی داریم.تعداد و تنوع محصولات بشدت بالاست.می توانیم از کلماتی مثل کتانی مردانه آدیداس،کتانی زنانه ریباک و … بعنوان دسته بندی استفاده کنیم.اما نمی توانیم برای هر برند، زیر مجموعه رنگ بندی اضافه کنیم.در این مواقع بهتر است از تگ رنگ در صفحات محصولات استفاده کنیم.

زمانی که کاربر عبارت خرید کتونی مشکی را سرچ می کند،محصولاتی که تگ مشکی (همه برندها) دارند به کاربر نمایش داده شود.

اهمیت سئو محلی در سئو سایت فروشگاهی

سئو محلی مشتریان سایت شما را محدود به یک منطقه نمی کند و هیچ تاثیر منفی روی بقیه سئوهای سایت تان ندارد.این نوع سئو یک کانال جدید ترافیکی و مجزا از سایر کانال ها به حساب می آید و توجه به این سئو، ترافیک بیشتری را به سمت سایت هدایت می کند.

با توجه به تجربه ما،بهتر است قبل از سئو سایت، سئو محلی انجام دهید و این کار برای فروشگاه های محلی،الویت بسیار بیشتری دارد.

سئو محلی

خدمات سئو فروشگاه اینترنتی

برخی از خدمات تیم میلاد اکبری عبارتند از :

تحقیق کلمات کلیدی(پیدا کردن بهترین کلمات برای افزایش فروش)

تدوین ساختار اصولی برای سایت فروشگاهی

ارائه استراتژی سئو با توجه به جایگاه فعلی سایت شما

مشخص کردن اصولی عناوین دسته بندی ها

مشخص و رفع کردن معایب سایت

ارتقای رتبه صفحات مهم سایت

اگر در خصوص هر یک از مطالب فوق، سوالی دارید، می توانید در قسمت کامنت ها بپرسید و سعی می کنم در کمترین زمان ممکن، سوال شما را پاسخ دهم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.